quarta-feira, 11 de agosto de 2010

Statistics~♥

ENGLISH
Today I took courage to look on the statistics of the blog and I was surprised, really!
First, I had visitors form EUA, Denmark, Spain, Holand, Canada, Romania, Japan! That's is pretty impressive for me, 'cause I was expecting just visitors from Brazil and not that much!

Just is this week I had 31 visits from Brazil, 3 from EUA and 1 from Japan!
Like, I never thought that it would happen!! And, really, this makes me happy.

Anyway, the only think that makes me kinda down is that someone found my blog throught the tag "Fake pictures of gyaru".
Hey, I never said that any picture of me was related to gyaru style, I was just trying to show how I look like and a way to show my progress throught the time.

First I want to explain a little bit about me.
In Semptember last year I was weighting almost 100kg and did a gastrical by-pass! From that month 'till today I lost more than 30kg, so I still trying, yes, trying!

When you are FAT (I was FAT) you don't find things that fits you, you don't want to use colors, you don't want to be bold, you want to HIDE and now I want to do everything that I didn't want before, but is hard, people, really hard.
I don't have any clue about what looks good on me or not, so I'm still trying, still looking foward to be a full and good gyaru, but I do say that I'M gyaru 'cause, at least, I TRY!

Anyway, that is all!
Thank you that visit my blog, hope you guys like it and I'll do bilingual posts from now on! ~♥

PORTUGUÊS
Hoje eu tomei coragem e olhei as estatísticas do blog e fiquei supresa, de verdade!
Primeiro, eu tive visitantes dos EUA, Dinamarca, Espanha, Holanda, Candá, Romenia, Japão! E isso é bastante impressionante pra mim, porque eu estava esperando visitantes apenas do Brasil, e não muitos, na verdade!

Somente nessa semana já tive 31 visitantes do Brasil, 3 dos EUA e 1 do Japão!
Eu nunca imaginar que isso iria acontecer! !!! E, sério, isso me deixa MUITO feliz!

Hm... a única coisa que me deixa meio pra baixo é que acharam meu blog atravez da tag "fotos fakes de gyaru".
Hey, convenhamos que eu NUNCA disse que NENHUMA foto minha se encaixava no estilo gyaru. Postei duas fotos e uma postei querendo mostrar quem eu era e a outra era para começar a mostrar meu avanço durante o tempo.

Primeiro eu quero explicar um pouco mais sobre mim.
Em Setembro do ano passado eu estava pesando quase 100kg e fiz uma cirurgia de redução de estômago! Daquele mês, até hoje, eu perdi mais de 30kg, então eu estou ainda tentando... sim, tentando!

Quando você é GORDA (sim, eu era GORDA), você não acha roupas que servem em você, não quer usar cores, não quer ousar. Você quer se esconder! E agora eu quero fazer tudo o que eu não fazia antes, mas é difícil, gente, muito difícil.
Eu não tenho nenhuma pista do que fica em mim ou não, então, eu ainda estou tentando, ainda estou procurando ser uma completa e boa gyaru, mas eu ainda digo que SOU gyaru, porque, ao menos, EU TENTO!

Bem... é isso!
Obrigada a todos que visitaram, espero que gostem e, apartir de agora, irei fazer posts bilíngues~♥

Nenhum comentário:

Postar um comentário